مهاجر

ساخت وبلاگ

امکانات وب

كد ماوس

-->-->-->



-->-->-->-->-->-->
برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب




























 مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 300 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 23:11

10 شگفتی کشور چین - این روزها با وجود خطوط هواپیمایی ارزان قیمت، سفر به قدیمی ترین کشور جهان آسان تر شده است. در این کشور مکان هایی وجود دارد که همه آنها را می شناسند، مثلا شهر ممنوعه، میدان تیان آن من و دیواربزرگ چین. همه ما این مکان ها را می شناسیم و اگر به چین سفر کنیم مطمئنا سری به آنها خواهیم زد. بنابراین تصمیم گرفته ایم تا مکان هایی را به شما معرفی کنیم که کمتر با آنها آشنا هستید:
موزه یادبود قتل عام نانجینگ



این روزها توجه افراد به دوره های سیاه تاریخ جلب شده و گردشگری تاریک پدیده ای است که روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. مثلا کشتارهای کمبوجیه و هیروشیما دو مورد جذاب هستند که گردشگران زیادی را به خود جلب می کنند.

در چین نیز آثاری از کشتارهای بیرحمانه ژاپنی ها در سال 1973 وجوددارد. در آن زمان ژاپنی ها به مدت 6 هفته چین را محاصره کردند. سربازهای ژاپنی 200000 مرد، زن و کودک چینی را مورد تجاوز، شکنجه و قتل قرار دادند.

امروزه مردم چین یاد و خاطره کشته شدگان این حادثه تلخ را گرامی می دارند. در این موزه تصاویر، مجسمه ها و شرح خاطرات بازماندگان در دسترس بازدیدکنندگان قرار می گیرد
شهر لی جیانگ  
شاید بتوان لی جیانگ را ونیز از نوع چینی دانست. اگرچه بخش عمده این شهر مدرن و پرجمعیت است، "لیجیانگ قدیم" منطقه ای روستایی مملو از کانال ها، پل های سنگی، معماری سنتی چین و فرهنگ و سنت اصیل چینی است، که دیگر نمی توان آن را به اسانی در چین مدرنیزه شده پیدا کرد.

جشنواره یخ و برف هاربین


دمای هوا در طول این جشنواره یک ماهه تا 40- درجه می رسد. این دما حتی از دمای شهر ولادی وستک روسیه هم پایین تر است. در چنین دمایی برف و یخ به وفور یافت می شود وچینی ها به همین دلیل هرسال جشنواره ای را برگزار می کنند که شاید بتوان آن را یکی از 4 جشنواره بزرگ زمستانی جهان به شمار آورد.

تیم هایی از سراسر جهان با ساختن مجسمه های یخی بزرگ و خلاقانه به شکل انسان، منظره یا اشیا در مسابقه یخ و برف شرکت می کنند. بازدیدکنندگان همچنین می توانند در فعالیت های دیگری نظیر یخ نوردی شرکت کنند.

غارهای ژیجین







این غارهای عظیم الجثه مساحتی معادل 30000 متر مربع را پوشش داده و ارتفاع سقف آنها گاهی به 185 متر می رسد. اگرچه رودخانه ای که سال ها پیش این غارها را به وجود آورد دیگر جریان ندارد، هنوز نهرها و جریان های آب زیرزمینی راه خود را به سمت ساختارهای سنگی عجیب می پیمایند.

گویلین





این شهر را زیباترین شهر چین می دانند. گویلین در کنار رودخانه لی در جنوب چین قرار گرفته  و جنگل های سرسبز و طبیعت فوق العاده چین آن را احاطه کرده اند. علیرغم گرایش روزافزون چین به غرب و فرهنگ غربی، گویلین همچنان تاریخ غنی خود را حفظ کرده است.

تپه خرطوم فیل، رودخانه شکوفه های هلو، و آبشار گودنگ جزو جاذبه های این شهر محسوب می شوند.

کوه چان بای شان




رودخانه ای به نام رودخانه بهشت در کنار این آتشفشان خاموش جریان دارد. این منطقه بهارهای گرمی دارد و پارک ملی که در کنار آن واقع شده است محل زندگی گونه های جانوری مختلفی از جمله خرس ها، گوزن ها، پلنگ ها و غیره است.

پارک ملی Sanqingshan و پارک جنگلی Zhangjiaji




جزیره های جنگلی که در فیلم آواتار دیده می شود، با الهام از پارک جنگلی Zhangjiajiساخته شده اند. مجموعه شگفت انگیزی از ستون های شنی جمعیت را به سمت خود جذب می کنند و ستونی به ارتفاع 4000 فوت در مرکزیترین نقطه پارک قرار گرفته است.

اما پارک ملی Sanqingshan نیز به همین اندازه جذاب است، ستون های گرانیتی، جنگل های متراکم و انواع و اقسام گیاهان و جانوران در این پارک یافت می شوند.

هاینان




هاینان یکی از استان های گرمسیری چین است که بیشتر به یک جزیره در اقیانوس آرام شباهت دارد. تپه های گرمسیری، سواحل شنی، و جنگل های انبوه این جزیره را به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری چین تبدیل می کند.

امروزه نقطه اصلی جزیره پر از رستوران ها و مراکزی است که به روس ها تعلق دارند. بازدیدکنندگان می توانند به جزیره میمون ها بروند و آنها را تماشا کنند، غذاهای دریایی بسیار تازه میل کنند و آفتاب بگیرند.

راه آهن چینگهای، تبت


این راه آهن متفاوت و منحصر به فرد مرتفع ترین راه آهن جهان است و پنجره های قطارهای آن به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند اکسیژن کافی به داخل بفرستند.

ارتفاع این خط آهن 1956 کیلومتری به 4000 متر و سرعت آن به 120 کیلومتر بر ساعت می رسد. بهای بلیط های این قطار از 226 یوان شروع می شود و حتی مسیر پکن تا لهاسا تنها 1260 یوان هزینه خواهد داشت.

این قطار از کوهستان ها، رودخانه ها و علفزارهای دورافتاده می گذرد. در طول مسیر پکن به لهاسا حدود 49 ایستگاه وجود دارد. بنابراین مسافران می توانند از قطار پیاده شوند و به اطراف سری بزنند.

پارک ملی دره 9 روستا




شهرت این پارک ملی به آبشارها، روستاهای تبتی، رودخانه های خوشرنگ و جانوران منحصر به فردی که دارد بر می گردد. این پارک بیشتر به رویا شبیه است تا واقعیت. در بعضی از 9 روستایی که این دره نام خود را از آنها گرفته است هنوز ساکنانی وجود دارد.

گردش در سراسر این پارک و مشاهده ویژگی های منحصر به فرد آن حدود 3 روز وقت لازم دارد. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 266 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:54

رمز حرکت آن روزمان را، نام آقا امام رضا(ع) گذاشتیم. چم هندی، منطقه عملیاتی والفجر یک، آن روز هم رنگ و بوی امام رضا گرفت....
تفحص شهدا این شهید بوی امام رضا(ع) می دهد!
رمز حرکت آن روزمان را، نام آقا امام رضا(ع) گذاشتیم. چم هندی، منطقه عملیاتی والفجر یک، آن روز هم رنگ و بوی امام رضا گرفت. با دو تا بیل مکانیکی کار می کردیم و برای فرار از گرد و خاک کند و کاو بیل، سر و صورتمان را با چفیه بسته بودیم. یاد شب های هیئتمان افتادم و دم هایی که می گرفتیم و ذکرهایی که می گفتیم. شروع کردم به زمزمه یکی از شعرهایی که یادم مانده بود:



روشنی شمس و مه

ز آجر گنبد زرد رضاست

صحن با صفای او

مدینه و کعبه و کرب و بلاست

والله شود دلدار رضا


به مصرع آخر که رسیدم جلوی چشمانم، پیکر شهیدی توی خاک های دهانه بیل مکانیکی خودش را نشان داد.


شهید گمنام بود و اثری از نام و اسمش همراهش نبود. روی کفنش نوشتم: «السلام علیک یا علی بن موسی الرضا. هرکس که شود بیمار رضا، والله شود دلدار خدا.»



راوی: حمید هادی پور مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 253 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:54

نمایشگاه عکس موبایلی (64) در مجتمع فرهنگی هنری دیّر افتتاح شد.




رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیّر ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه عکس موبایلی در دیر اظهار داشت: عکاسی در عرصه خلاقیت با هنر وجه اشتراک دارد و عکاسی دارای سه جنبه علمی، صنعتی و هنری است که به‌عنوان پدیده علمی متولد شده و به شکل یک صنعت گسترش‌یافته و به‌عنوان هنر تثبیت شد.

غلامرضا ناطقی‌پور افزود: عکاسی هنری کاربردی است که با توجه به گسترش فضای رسانه‌ها در زمان حال می‌توان بهره‌برداری‌های متنوعی از آن کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به فراگیرشدن عکاسی با تلفن همراه و در ادامه نمایشگاه‌های عکاسی موبایلی، گروه عکاسان سپید با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیّر اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده است.
ناطقی‌پور ادامه داد: نمایشگاه گروهی عکس موبایلی با عنوان 64 با موضوع زندگی روزمره به مدت چهار روز در گالری مجتمع فرهنگی هنری دیّر برپا است و پذیرای علاقمندان و هنرمندان شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیّر خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 64 عکس از 64 عکاس استان بوشهر با قطع 35*35 در معرض دید تماشاگران قرار گرفته است و هر روز از  ساعت 17 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان است.
وی یادآور شد: تاکنون دوره‌های متعدد آموزش عکاسی در شهرهای دیّر و بردخون برگزار شده است که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است.
در آیین آغاز به کار نمایشگاه تعدادی از مسئولان، عکاسان و علاقمندان هنر عکاسی و هنرمندان شهرستان حضور داشتند. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 223 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:54

به رايانه داخل خانه يا اداره چطور؟ لپ تاپ يا تبلت‌تان را چطور؟ به عملكردش دقت كرده‌ايد؟ اگر به ساختارهاي هوشمند در دسترستان نگاه دوباره‌اي بيندازيد خواهيد ديد كه همه آنها از يك مغز متفكر يا CPU و يك حافظه جانبي يا RAM تشكيل شده‌اند.

طراح متفکر گوشی همراهتان را دریابید
به گزارش جهان به نقل از همشهری آنلاین، تمامي عملكردهايي كه در اين دستگاه‌هاي هوشمند اتفاق مي‌افتد به‌وسيله رابطه اين دو قسمت با يكديگر انجام مي‌شود.

دقت كرده‌ايد گاهي اوقات سيستم‌تان كند مي‌شود، تلفن همراهتان قاطي مي‌كند و به‌اصطلاح دستگاه‌تان هنگ مي‌كند.

در اينگونه مواقع چه مي‌كنيد؟ در اين مواقع اگر تلفن همراه داشته باشيم به سراغ آن كليد سمت راستي مي‌رويم و چند ثانيه‌اي آن را فشار مي‌دهيم.

يا اگر در رايانه مشغول به‌كار باشيم دكمه‌هاي معروفCtrl+Alt+Del را با هم مي‌گيريم.

همه اين كارها را مي‌كنيم كه يكراست به سراغ برنامه‌هاي نيمه‌باز و پنهاني بازمانده سيستم‌مان برويم.

آنها را شناسايي كنيم و ببنديمشان.

اين برنامه‌هاي نيمه باز و پنهاني باز مانده را كه ببنديم، تازه سيستم بيچاره نفسي مي‌كشد و سرحال مي‌شود. ديگر لنگ نمي‌زند و هنگ نمي‌شود.

كامپيوترها، رايانه‌ها و گوشي‌هاي هوشمند را همگي از روي الگوي پيچيده شبكه عصبي هوشمند من و شما ساخته‌اند؛ شبكه‌اي كه بر مبناي مديريت مغز و استفاده از سيستم حافظه كوتاه‌مدت و بلندمدت انسان شكل گرفته.

حتما براي شما هم اتفاق افتاده كه اسم‌ها را فراموش كنيد، براي فهميدن يك جمله از متني، بارها آن را بخوانيد و نفهميد، يا حتي در اثر فشارهاي ذهني كه روي شماست بدخلق و عصبي بشويد و با اطرافيان جوري كه نبايد رفتار كنيد.

در اينگونه مواقع پروژه‌هاي ناتمام و كارهاي پنهاني باز مانده ما دقيقا همانند همان كپي‌هاي مدرن هوشمندمان، عملكرد حافظه، قدرت تصميم‌گيري، قدرت بازتاب و رفتارهاي منطقي و خلاصه همه ساختارهاي مربوط به سيستم عصبي و هوشمندانه ما را درگير مي‌كنند و ما را به ورطه هنگ كردن و ناكارآمد شدن سوق مي‌دهند.

به اينجا اگر رسيديد، بهتر است دكمه‌هاي Ctrl+Alt+Del ذهنتان را بفشاريد و همه برنامه‌هاي ناتمام و پنهاني بازمانده آن را روي ميز بريزيد. يكي يكي بررسي‌شان كنيد و با اولويت‌بندي قدم به قدم ببنديدشان.

پروژه‌ها و كارهاي نيمه تمام را كه بستيد تازه خواهيد ديد كه ذهنتان نفسي تازه مي‌كند و سرحال مي‌شود. قديمي‌ها بي‌خود نگفته بودند «كار امروز را به فردا مسپار». مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 269 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:54

راینو XT از بدنه ای با طراحی چشمگیر و تهاجمی سود می برد که از ویژگی های آن می توان به گلگیرهای بزرگ پرچ دار، سپرهای بزرگ، قلاب های دوگانه، پنل های بدنه FRP تقویت شده و حتی یک رول کیج اشاره کرد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


 شرکت آمریکایی USSV یک خودرو شاسی بلند درجه نظامی دیگر که برای حضور در خیابان های شهری شکل گرفته را معرفی کرده است. محصول جدید راینو XT نام دارد که با الهام از خودرو هامر H1 و بر پایه جیپ رانگلر آنلیمیتید اصلاح شده ساخته شده است.




راینو XT از بدنه ای با طراحی چشمگیر و تهاجمی سود می برد که از ویژگی های آن می توان به گلگیرهای بزرگ پرچ دار، سپرهای بزرگ، قلاب های دوگانه، پنل های بدنه FRP تقویت شده و حتی یک رول کیج اشاره کرد. زیر درپوش پیشرانه این خودرو قلب تپنده 3.6 لیتری شش سیلندر خورجینی قرار گرفته که توانایی تولید 285 اسب بخار نیرو را دارد. نیروی پیشرانه توسط یک جعبه دنده پنج سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.



در داخل کابین راینو XT امکاناتی مدرنی خودنمایی می کنند که از آن جمله می توان به صندلی هایی با پوشش چرم مرغوب، سیستم ناوبری آلپاین، پنل ابزار دیجیتالی دید سه بعدی، و یک دوربین پشتیبان اشاره کرد. این خودرو ظرفیت حمل چهار سرنشین را دارد. شرکت USSV برچسب قیمت پایه 75 هزار دلاری را برای راینو XT در نظر گرفته است. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 232 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:54

من و عشقــم همین الان یهویی
.

.

.
البته الان عکسشو ندارم
شمارشم ندارم
نمیدونم اصن کیه
ولي بلاخره گيرش مييارم
شما فقط لایک کنید بگید مبارکه مبارکه

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦laugh♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﻧﯿﻤﺮﻭ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭ ﺍﺯ بقیه ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﻫﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﻦ؟؟؟؟
ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﻦ ﯾﮑﯽ ﺩﻭ ﻟﻘﻤﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ …
.
.
.
ﺍﺯ همون ﺑﺘﺮﺳﯿﻦ
ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﺮﺳﻨﺎﮐﯿﻪ

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦laugh♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

برا اینکه مادر بزرگم نــره تو اتاقم و

دست به کامپیوتر نـــزنه ، بهش گفتم کامپیوتر وصله به اینترنت دست بزنی عکسات یهو تو اینترنت پخش میشه!!!
.

.

.
از اون موقع هر وقت میخاد بره تو اتاقم آرایش میکنه!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦laugh♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

مامانم زنگ زده مغازه می‌گه: داداشت اونجاس هنوز؟
میگم: نه چن دقیقه پیش رفت.
میگه: یعنی کلاً رفت؟!
گفتم: نه هنوز نصفش اینجاست!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦laugh♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

بیا این اب پرتقال رو بخور!
چقد زیر چشمات گود افتاده!
الهی بمیرم برات
چقد لاغر شدیییی
از اون غذاهایی درست کردم که دوسداری!
مخاطب این جملات پسری هست که بدون زنش رفته خونه ی مادرش

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦laugh♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

ﻣﺮﺩﻫﺎ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﺁﺭﺯﻭﻱ ﻫﺮ ﺯﻧﻲ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻣَﺮﺩﻩ ….
ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺁﺭﺯﻭﻱ ﻫﺮ ﺯﻧﻲ ﺍﻳﻨﻪ ﻛﻪ
ﻫﺮﭼﻲ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﭼﺎﻕ ﺷﻪ !!!
ﻭ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺨﺮﻩ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻣﻮﺟﻮﺩﯼ ﮐﺎﺭﺗﺶ ﺑﺎﺷﻪ!
ﺑﺪ ﻣﻴﮕﻢ ﺧﺎﻧﻮﻣﺎ؟؟؟
والا …

چه اعتماد به نفسی دارن این آقایون

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦laugh♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ پسرﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻮ
ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﻋﮑﺲ
ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ، ﻧﻮﺷﺘﻪ
ﻣﻨﻮ ﻣﺎﺷﯿﻨﻪ ﺟﺪﯾﺪﻡ یهویی!…
.
.
.
ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺩﺯﺩﯼ ﺩﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ
ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﺍﻻﻥ ﺯﻧﺪﺍﻧﻪ
برای آزادیش دعا کنید…

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦laugh♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

چشم و هم چشمی به سریالای ایرانی هم رسید...
.

.

.
به زور میخوان کیمیا رو بدبخت تر از ستایش نشون بدن!!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦laugh♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

قابل توجه دانشجوها و دانش آموزاني که ميگفتن :
کووووووو تا آخر ترم…

الان به همون کووووو رسيديم پياده بشيد و از مناظر لذت ببرید

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦laugh♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

هرچی ایران تو تلویزیون ڪمبود ڪانال داشت،
.
.
.
تو تلگرام جبران ڪرد!!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦laugh♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

هر چی عشق و حال داریم مجازیه
.
.
.
ولی هر چی بدبختی همه واقعی
با وضوح فول اچ دی!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦laugh♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

ﺍﺯ ﻗﻠﺒﻢ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ : ﭼﻪ ﮐﻨﻢ ﻭﻗﺘﻰ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ
ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺳﺘﻢ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻭ ﺟﻔﺎﯼ ﯾﺎﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭ؟
.
.
.
ﮔﻔﺖ: ﺑﺒﯿﻦ ﮐﺎﺭ ﻣﻦ ﺧﻮﻥ ﺭﺳﺎﻧﻰ ﺑﻪ ﺑﺪﻧﻪ ،
ﺍﺯ ﻣﻦ ﭼﺮﺕ ﻭ ﭘﺮﺕ ﻧﭙﺮﺱ !!!!!!
ﺯﯾﺎﺩ ﺯﺭ ﺑﺰﻧﯽ ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﻢ ﺗﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ زرا نزنى!!!!!
اصولا قلبها چون ٢٤ ساعته كار ميكنن اعصاب ندارن

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦laugh♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

زنه تو سردخونه با بادبزن
شوهر مرحومش رو باد میزد ،
مرد غسال متاثر شد گفت :
خواهر اون مرحوم دیگه گرما و سرما براش فرقی نمیکنه ،
خودتو اذیت نکن …
زنه گفت :
آخه خدا بیامرز بهم گفته بود ،
بزار کفنم خشک شه ،
بعد شوهر کن …
بنظرت الان خشک شده دیگه ….؟

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦laugh♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

ﺑﺎ ﺳﻪ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐﺳﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﻟﯽﮐﺮﺍﯾﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﯾﻢ ﺑﺩﯾﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﯾﻢ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪﻡ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺸﯾﻢ ﻭﺍﻟﻔﺮﺍﺭ!

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎﻣﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺩﺭﺍﯼ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﭘﺎ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ.

ﺭﻓﺘﯿﻢﺗﺎ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﻫﯿﭽﮑﯽ ﻫﯿﭽﮑﯽ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﯾﺪ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﻨﺪﺗﻨﺪ ﺯﺩﻥ ﻧﻔﺴﻤﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ، ﺯﺩﻡ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺗﻢ : ﺣﺎﻻ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺭﻩ؟

ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ : ﺑﺎﺑﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﻨﻢ!

ﻓﻘﻂ ﺑﮕﯿﺪ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ، خیلی ترسیدم! مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 254 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:54

هفته هجدهم رقابت هاى ليگ برتر واليبال ايران با پيروزى سه بر يك تيم پيكان مقابل شهردارى تبريز آغاز شد.

 هجدهمين هفته از رقابت هاى واليبال قهرمانى باشگاه هاى كشور، گراميداشت ٢٠٠ شهيد واليباليست، از ساعت ١٥و٣٠ در خانه واليبال تهران آغاز شد.

تيم واليبال پيكان در اين ديدار پذيراى شهردارى تبريز بود و در پايان موفق شد با حساب ٣ بر يك به پيروزى رسيده و حريف خود را با شكست بدرقه كند.

پيكانى ها در ست نخست اين مسابقه با حساب ٢٥ بر ١٦ به پيروزى رسيدند اما ست دوم را با حساب ٢٥ بر ٢١ به ميهمان خود واگذار كردند.

پيكان در ست سوم با حساب ٢٥ بر ٢١ شهردارى تبريز را از پيش رو برداشت و در ست چهارم هم به برتري رسيد تا در مجموع ٣ بر يك برنده اين نبرد خانگى شود.

تيم واليبال پيكان تهران با اين پيروزي ضمن رساندن تعداد بردهاى خود به عدد پانزده،  ٤٢  امتيازى شد و براى تعيين رتبه نهايى خود بايد منتظر نتيجه ديدار شهردارى اروميه و آرمان ورزشى اردكان بماند.

ديگر ديدارهاى هفته هجدهم در حالى از ساعت ١٧ آغاز خواهد شد كه ديدار دو تيم سايپا و گوهركوير زاهدان به دليل تغيير در ساعت پرواز تيم زاهدان به زمان ديگري موكول شد. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 239 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:54

سلام .

این تاپیک مخصوصِ میکس های سریال فوق جذاب شکارچی شهر هست که احتمالا همه میشناسن !

( با بازی لی مین هو  Heart و پارک مین یانگ )

امیدوارم از این میکس ها خوشتون بیاد . منبع همشون آپاراته !
خودمم میسازم ولی من میکسامو اینستا میزارم ..
تعریف از خود نباشه ، ولی میکسای قشنگی هستن . در این پیج : @korean_land

بریم سراغ میکسا :

































لذت ببرید !  Cool مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 317 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:54

هنگامی که لرزشی وجود ندارد ویدئوهای ضبط شده نیز از کیفیت بهتری برخوردار هستند. کلید ویدئوهایی بی لرزش نگه داشتن باثبات گوشی هوشمند هنگام فیلمبرداری است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


طی سالیان اخیر، گوشی های هوشمند به ابزاری خوب برای فیلمبرداری مبدل شده اند و حتی زمانی که موضوع فیلمبرداری غیر حرفه ای مطرح می شود می توانند با دوربین های فیلمبرداری مستقل رقابت کنند.

اگر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت بالا علاقمند هستید به طور معمول نیازمند دستگاه هایی با قابلیت فیلمبرداری 4K هستید اما مدل های ارزان‌تر نیز توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت قابل قبول را دارند که برای بسیاری از کاربران کفایت می کند.
تمامی گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر قابلیت فیلمبرداری را ارائه می کنند که بخش اعظم آنها امکان فیلمبرداری حداقل با کیفیت 720p یا اچ‌دی را دارند. برای ثبت ویدئوهایی بهتر برخی نکات کلی را می توان مد نظر قرار داد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
 
نگه داشتن تلفن همراه در حالت افقی
هنگام فیلمبرداری با تلفن همراه نباید دستگاه را به صورت عمودی نگه دارید چون ویدئوها در نمای لنداسکیپ یا افقی مشاهده می شوند. اگر به صورت عمودی فیلمبرداری کرده باشید هنگام مشاهده ویدئو در تلویزیون یا رایانه با دو حاشیه سیاه رنگ بزرگ در چپ و راست تصویر مواجه می شوید.
 

 
استفاده از سه پایه، یا خلاقیت
هنگامی که لرزشی وجود ندارد ویدئوهای ضبط شده نیز از کیفیت بهتری برخوردار هستند. کلید ویدئوهایی بی لرزش نگه داشتن باثبات گوشی هوشمند هنگام فیلمبرداری است. حتی اگر دستگاه شما از لرزشگیر تصویر پشتیبانی کند خلق ویدئوهایی عالی تنها با اتکا به دستان کار دشواری است. استفاده از یک سه پایه بهترین گزینه در این زمینه است. همچنین اگر قصد ندارید هزینه ای برای خرید سه پایه پرداخت کنید می توانید از ایده های خلاقانه مانند روشی که در عکس می بینید، استفاده کنید.
 

 
آگاهی از شرایط نور
هنگامی که بحث فیلمبرداری در شرایط نور کم با استفاده از گوشی های هوشمند مطرح می شود، موضوع اندکی پیچیده می شود. می توان از فلاش دستگاه به عنوان منبع نور استفاده کرد اما در ویدئو نهایی رنگ هایی غیر طبیعی خواهید داشت. اگر در فضای داخل ساختمان هستید بهتر است نور لازم برای سوژه خود را پیش از آغاز فیلمبرداری تامین کنید. از سیستم های روشنایی داخلی مانند یک یا دو لامپ استفاده کنید.
 

 
بررسی فضای ذخیره سازی
پیش از آغاز فیلمبرداری، به ویژه اگر قصد فیلمبرداری با کیفیت 4K را دارید، از وجود فضای ذخیره سازی کافی در تلفن همراه خود اطمینان حاصل کنید. در فرمت 4K هر دقیقه فیلمبرداری حدود 300 مگابایت فضا را اشغال می کند و یا در فرمت 1080p با نرخ 60 فریم در ثانیه هر دقیقه حدود 200 مگابایت فضا نیاز دارد.
 
استفاده از اپلیکیشن های ویرایش ویدیو
پس از اتمام فیلمبرداری ویرایش ویدئو می تواند گام دیگری باشد که مد نظر قرار می دهید. از طریق اپلیکیشن های ویرایش ویدیو می توانید متن یا موسیقی مورد نظر خود را اضافه کنید، فیلترهای مختلف ر اعمال کنید، برخی صحنه ها را حذف کنید و غیره. دو اپلیکیشن محبوب اندرویدی در این زمینه VivaVideo و KineMaster هستند.
 

  مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 255 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:47

مایکروسافت برخی از برترین ویژگی های Windows Phone را برای iOS و اندروید ارائه می دهد

چند سال است که مایکروسافت در صنعت گوشی های همراه تلاش می کند اما هرگز نتوانسته است جایگزین اندروید یا iOS شود. اما این امر مانع از خیال پردازی مایکروسافت نمی گردد.

چند سال است که مایکروسافت در صنعت گوشی های همراه تلاش می کند اما هرگز نتوانسته است جایگزین اندروید یا iOS شود. اما این امر مانع از خیال پردازی مایکروسافت نمی گردد. آنها قصد دارند امکاناتی نظیر Word Flow Keyboard را برای تمام کاربران فراهم آورند و نیازی نیست که حتما از سیستم عامل ویندوز استفاده کنید تا بتوانید از آنها بهره مند شوید.

اگر تابحال از یک گوشی با سیستم عامل ویندوز استفاده نکرده اید، ممکن است با صفحه کلید Word Flow ناآشنا باشید. شگفت زده شدن از یک صفحه کلید اندکی عجیب به نظر می رسد اما این صفحه کلید شما را شگفت زده خواهد کرد. مایکروسافت قصد دارد برای افزایش نفوذ خود در صنعت گوشی های هوشمند امکانات خود را برای سایر پلت فرم ها نیز عرضه کند. برای مثال صفحه کلید Word Flow قرار است به زودی برای گوشی های اندروید و iOS عرضه شود.

اما برخی از منتقدان نیز بر این باورند که عرضه امکانات خود به سایر شرکت های رقیب منجر می شود که افراد دیگر برای بهره مندی از امکان ویژه ای که محصولات شما دارند از محصولات شما خریداری نکرده و به سمت محصولات رقیب روی آورند زیرا امکانات منحصر به فرد شما بر روی پلت فرم آنها نیز عرضه می شود.

مایکروسافت به گروهی از افراد ایمیلی ارسال کرده و از آنها خواسته است تا نسخه آزمایشی این صفحه کلید را بر روی گوشی های خود استفاده کنند. به نظر می رسد در طی ماه های آینده شاهد این صفحه کلید بر روی تمام گوشی ها باشیم. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 243 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:47

همه افرادی که نگران سلامتی ما هستند، از پزشک گرفته تا مادرها و غیره، هر روز بر خوردن صبحانه تاکید می‌کنند. واقعیت این است که صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی روزانه است. البته یک دلیل خوب دیگر نیز برای صبحانه خوردن وجود دارد و آن حفظ تناسب اندام است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

 
اگر به تناسب اندامتان اهمیت می‌دهید و می‌خواهید لاغر و سالم بمانید بدانید که خوردن صبحانه سالم شما را به هدفتان نزدیکتر می‌کند. در این مطلب شما را با 6 دلیل مهمی که این وعده غذایی به لاغری و تناسب اندام کمک می‌کند بیشتر آشنا می‌کنیم.

 
چرا صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی روزانه محسوب می‌شود؟
 
می‌توانید بدنتان را مانند اجاقی تصور کنید که برای روشن‌ماندن نیاز به هیزم دارد. صبحانه نیز نقش همان هیزم را دارد. این وعده غذایی اولین وعده غذایی بعد از روزه شبانه بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. صبحانه برای تحریک متابولیسم بدن لازم است تا سوزاندن کالری‌های دریافتی و انرژی‌های مصرفی در طول روز کنترل شوند.
 
متخصصان تغذیه دانشگاه «Edith Cowan» به این نتیجه رسیده‌اند افرادی که روز خود را با صبحانه‌ای سالم شروع می‌کنند تغذیه سالم‌تری دارند.
 
صبحانه برای تحریک سوخت و ساز بدن
 

اگر دوباره همان مثال اجاق را در نظر بگیریم یا اینکه بدن را به یک ماشین تشبیه کنیم، صبحانه همان بنزین است و صرف نظر کردن از آن اختلالاتی در عملکرد این ماشین خواهد داشت.
 
نتایج پژوهش‌های دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد افرادی که از صبحانه صرف‌نظر می‌کنند علاوه بر اینکه از دریافت میزان زیادی ویتامین و مواد مغذی ضروری مانند فیبرها محروم می‌مانند، متابولیسم یا همان سوخت ساز بدنشان نیز در وضعیت شبانه قرار می‌گیرد. یعنی استارت سوخت و ساز زده نمی‌شود و بدن مجبور می‌شود تمام روز را به حالت ناشتا سپری کند. این وضعیت به نفع بدن نخواهد بود.
 
صبحانه برای تنظیم قند خون بدن
 
صرف نظر کردن از صبحانه، ارتباط زیادی با اشتها دارد. نخوردن صبحانه باعث کاهش تدریجی قند خون می‌شود و این مسئله فرد را بیشتر به سمت ریزه‌خواری به خصوص خوردن شیرینی‌جات می‌کشاند. همین مسئله نیز دزد انرژی است. محققان دانشگاه ناتینگهام ثابت کرده‌اند افرادی که صبحانه نمی‌خورند در طول روز میل بیشتری به خوردن غذاهای شیرین و چرب دارند. این مسئله نیز میزان انرژی را کاهش می‌دهد.
 
نتایج بررسی‌های همین محققان نشان می‌دهد افرادی که از مصرف صبحانه صرف‌نظر می‌کنند، مواد غذایی ناسالم‌تری را برای مصرف انتخاب می‌کنند و در وعده ناهار نیز حجم بیشتری غذا می‌خورند؛ یعنی بیشتر از افرادی که صبحشان را با خوردن صبحانه آغاز کرده‌اند.
 
صبحانه چگونه زمینه لاغری را فراهم می‌سازد؟
 
محققان معتقدند افرادی که صبحانه نمی‌خورند چاق‌تر هستند. محققان مایوکلینیک به این نتیجه رسیده‌اند افرادی که از خیر صبحانه می‌گذرند به سمت مصرف مواد غذایی پرکالری‌تر و پرحجم‌تر می‌روند و در نتیجه زمینه چاقی آنها فراهم می‌شود.
 
به گفته محققان، این افراد مواد غذایی سرشار از کالری، چربی‌های ترانس و قند بیشتری مصرف می‌کنند تا با سرعت بیشتری گرسنگی آنها را برطرف کند. این افراد معمولا از مشتری‌های دائم فست فودها و قنادی‌ها هستند و همین مسئله در عملکرد انسولین اختلال ایجاد کرده و وضعیت ذخیره چربی در بدن را تشدید می‌کند.
 
صبحانه برای افزایش انرژی و تمرکز
 

به عقیده محققان «American Dietetic Association» صبحانه نه تنها برای افراد بزرگسال مهم است بلکه برای کودکان در حال رشد نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
این محققان ثابت کرده‌اند کودکانی که روز خود را با صبحانه‌ای سالم و مغذی شروع می‌کنند عملکرد بهتری در مدرسه دارند. به عقیده این محققان کودکانی که صبحانه کامل می‌خورند انرژی بیشتری برای بازی دارند و قدرت تمرکز، یادگیری و حل مسائل آنها بالاتر است. این کودکان در انجام کارهایی که نیاز به هماهنگی دست و چشم دارد نیز بهتر عمل می‌کنند.
 
افرادی که صبحانه می‌خورند سالم‌تر هستند
 
احتمالا بارها شنیده‌اید که صبحانه را باید مانند یک پادشاه خورد. اگر جزو افرادی هستید که صبح ناشتا از منزل بیرون می‌زنند بهتر است از همین فردا صبحانه‌خوری را شروع کنید. محققان Web MD دلایل زیادی را برای خوردن صبحانه کامل عنوان کرده‌اند. به عنوان مثال افرادی که صبحانه صرف می‌کنند عمر بیشتری داشته و در سلامت بالاتری به سر می‌برند.
 
این افراد همچنین کمتر در معرض بیماری‌های قلبی مزمن مربوط به چاقی (مانند دیابت) و اضافه‌وزن قرار می‌گیرند. صبحانه‌خورها کمتر مریض می‌شوند چون میل زیادی به مصرف غذاهای سالم‌تر دارند و همچنین میزان کلسترول خونشان کمتر است. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 257 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:47

 اخیراً خبرهای بسیار زیادی در مورد این محصول منتشر شده است که نشانه آنند که این پرچمدار Xiaomi در ماه آینده رونمایی می شود.

Xiaomi Mi 5 بزودی عرضه خواهد شد. اخیراً خبرهای بسیار زیادی در مورد این محصول منتشر شده است که نشانه آنند که این پرچمدار Xiaomi در ماه آینده رونمایی می شود. کمپانی Xiaomi تایید کرده که این پرچمدار در فوریه امسال و پس از آغاز سال جدید چینی ها رونمایی می شود، همچنین تایید شده که این گوشی به پردازنده Snapdragon 820 مجهز است. کمی قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی با دو مدل عرضه خواهد شد که تفاوت هایی با یکدیگر دارند. یک خبر جدید هم منتشر شده که کم و بیش اطلاعات قبلی را تایید می کند.


با توجه به اطلاعاتی که به تازگی آشکار شده، Mi 5 در واقع دو نسخه متفاوت دارد. Mi 5 استاندارد با 3 گیگابایت RAM، 32 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 1080 پیکسلی (1920 x 1080). علاوه بر این مشخصات، این گوشی دارای صفحه نمایشی انحنا دار و کمی خمیده می باشد همراه با چارچوب دور بدنه فلزی و پنل جلو پشت شیشه ای. اما مدل رده بالا تر این پرچمدار به 4 گیگابایت RAM، 64 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش QHD مجهز است. هر دو مدل صفحه نمایش های 5.2 اینچی دارند و به پردازنده های Snapdragon 820 و گرافیک Adreno 530 مجهزند. دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی روی پنل پشتی Mi 5 تعبیه شده است و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی هم برای گرفتن عکس های سلفی در جلوی دستگاه قرار دارد. باتری این گوشی 3,600 میلی آمپر ساعت قدرت دارد و احتمالاً قابلیت شارژ سریع کوالکام 3.0، حسگر اثر انگشت Qualcomm Sense ID و اندروید 6.0 مارشمالو نیز در آن دیده خواهد شد. همچنین گفته می شود رابط کاربری Xiaomi MIUI 7 OS بر روی این سیستم عامل گوگل (اندروید) تعبیه خواهد شد.

با تمام این تفاصیل، برخلاف خبرهای فراوانی که از Mi 5 شنیده ایم، تعداد محدودی تصویر از این محصول تا کنون منتشر شده است. اما اگر به همین تصاویر منتشر شده نگاه کنید، در می یابید طراحی دیده شده با خبرهای اخیر مطابق دارد. دکمه Home ظاهراً در این گوشی موجود است و صفحه نمایش نیز خمیده می باشد. اگر این خبرها و اطلاعات درست باشند، این، طراحی استاندارد Mi 5 خواهد بود. لوگوی کمپانی Xiaomi در گوشه بالا و سمت چپ جلوی گوشی تعبیه شده است که درگاه فیش 3.5 میلیمتری هدفون در بالای آن جای خواهد گرفت. دو تصویر دیگر هم منتشر شده که شارژر Xiaomi Mi 5 را نشان می دهد. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 253 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:47

شماره 88 پرتکرارترین شماره عجیب برای فوتبالیست های ایرانی با 9 بار تکرار است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


بعضی از بازیکنان فوتبال ایران علاقه شدیدی به شماره های عجیب برای پیراهن های خود دارند. با یکدیگر نگاهی به شماره های عجیب بازیکنان لیگ برتر در تیم های مختلف می اندازیم؛ با این توضیح که تنها اعدادی حساب شده اند.



سیاه جامگان مشهد: میلادنوری (65) – کیل کنویا(90) – محسن آقایی (55) – پدرام اسماعیلیان(66) – آلاگی سوسه(99) – مهدی منازی زاده(77) – جیمی داسیلوا(70) – محمدرضا بازاج (88)


پدیده مشهد: محمدرضا کاوه(60) – مهردادرضایی (88) – بهمن سالاری(99) – حسن زارعی(75) – حسین مهربان(76) – فرشاد قاسمی (80) – محسن بیات(63)


استقلال خوزستان:امیدسینگ(70)


گسترش فولاد تبریز: سامان نریمان جهان(80) – علیرضا لطیفی (88) – محسن حمیدی(70) – مصطفی اکرامی (77) – امیرحسین کریمی (99) – رضاکریمی پیراقوم(66)


نفت تهران: امیرارسلان مطهری(77) – عباس بوعذار(70) – علی قربانی(76)


راه آهن یزدان:مهدی حنفی(72) – حمیدرضا طاهر خانی (88) – حامدزمانی (55) – محمدرضا سلیمانی (70) – کسری کاظمی (74) – سولومو(90)


صبای قم:اکبر صادقی (93) – پیام صادقیان (99)


پرسپولیس تهران: علی علیپور(70) – محسن مسلمان(77)


استقلال تهران:بهنام برزای (77) – فرشیداسماعیلی (88) – محمدامین حاج محمدی(55)


سپاهان اصفهان: امین منچهری(74) – رضامیرزایی(77) – رضا اسدی(68) – حامدبحیرایی(70) – عارف غلامی (88)- علی هزامی(80) – محمدعلی احمدی(66)


ذوب آهن اصفهان: احمدامیرکامدار(77) – محمدهاشم بیک زاده(61)


سایپا: مسعودابراهیم زاده(61)


ملوان انزلی: محمدآبشک(99) – شاهین بالیجانی(66) – علیرضا رمضانی(88)


فولاد خوزستان: امیرحسین فشنگچی(88) – محمدرضا خانزاده(70) – مهردادطهماسبی(64)


تراکتورسازی: سعید آقایی (77) – فردین عابدینی(88) – مهدی شریفی(90) – مهدی کیانی(66) مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 261 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:47

مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس جذب دروازه بان نفت از سوی این باشگاه را منتفی دانست.
علیرضا بیرانوند راز نگفته انتقال یک استقلالی به پرسپولیس


پندار خمارلو در رابطه با اظهارات مسئولان نفت مبنی بر تماس مسئولان باشگاه پرسپولیس با خود علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند بازیکن نفت است و درخصوص او با نفت مذاکره انجام دادیم. دو شب گذشته قنبرزاده ساعت یک بامداد دو بار با علی اکبر طاهری تماس گرفت و پشنهادی را بابت انتقال قطعی بیرانوند به طاهری داد اما مبالغی مانند ۲۰۰ میلیون تومان که مطرح می شود ما برای جذب بیرانوند به پرسپولیس پیشنهاد دادیم، صحت ندارد. قطعا مبلغ بالایی بوده  که اجازه بدهید این مسئله بین دو باشگاه باقی بماند.

وی خاطرنشان کرد: جذب علیرضا بیرانوند در مجموع منتفی شده است. ما با خود بیرانوند هیچ صحبت مستقیمی به غیر از جلسه ای که در باشگاه برگزار شد نداشتیم، آن هم با هماهنگی ترکاشوند با آل اسحاق مسئول نقل و انتقالات باشگاه نفت بود. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 260 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:47

مظلومی آندو را به جای چه کسی در استقلال می‌خواست؟

آندرانیک تیموریان به سایپا رفت اما این سوال بی پاسخ مانده که مظلومی این بازیکن را به جای کدام بازیکن استقلال می خواست جذب کند؟!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


 آندو تیموریان قبل از اینکه با باشگاه سایپا قرارداد ببندد ساعاتی را در وزارت ورزش با مظلومی و افشارزاده گفت و گو کرد.


این نشست به درخواست پرویز مظلومی انجام شد و در نهایت رقم تیموریان به حدی بالا بود که افشارزاده قید جذب وی را زد اما این سوال به وجود می آید که سرمربی استقلال تیموریان را در کدام پست و به جای چه کسی می خواست.

استقلال امید ابراهیمی و روزبه چشمی کاپیتان تیم امید را دارد و این دو نفر از ابتدای لیگ دو بازیکن تاثیر گذار استقلال بودند و حتی محمدرضا خرسندنیا را هم روی نیمکت دارد که می تواند در این پست بازی کند و مشخص نیست چرا باید مظلومی از تیموریان برای حضور در استقلال دعوت کند!
آیا مظلومی قصد داشت تیمش را با سه هافبک دفاعی به مصاف حریفان بفرستد یا یکی از ستاره های تیمش را نیمکت نشین کند؟ این سوال بزرگی است که سرمربی استقلال باید به آن پاسخ دهد. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 223 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:47

مرگ رضا احدی، برای او که از کودکی طرفدارش بود، باور کردنی نیست. همه چیز دقیقا برعکس ایران است. آنجا بازیکن احترام و عزت دارد. تا هر وقتی که دوست داشته باشد می تواند بازی کند. شما الان جان تری را در چلسی ببیند. دارد بازی اش را می کند و کسی به او بی احترامی نمی کند. نمی گوید چرا اینطوری است و آنطوری است. نمی گویند نمی توانی بازی کنی و باید بمیری یا فوتبالیست نیستی. همیشه احترام وجود دارد. او برای تیم ملی انگلیس و چلسی زحمت کشیده به همین خاطر احترامش را نگه می دارند.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


 جواد نکونام که از همان سن کم همراه پدر و برادرش به ورزشگاه می رفت تا تماشاگر بازی های استقلال باشد، می گوید عاشق بازی های رضا احدی و جعفر مختاری فر بود. پس از مرگ احدی، نکونام از تکنیک او می گوید از اینکه شوتزن خوبی بود.

[b]آقای نکونام رضا احدی هم از بین ما رفت. شما بارها در مصاحبه هایتان از او گفتید. از اینکه به ورزشگاه می رفتید و بازی هایش را تماشا می کردید.[/b]

اول از همه بگویم باور کردن مرگ رضا احدی سخت است. وقتی خبرش را شنیدم، بهت زده شدم. متاسفانه چون در ایران نیستم، نتوانستم او را برای بار آخر ببینم. حتی در مراسم خاکسپاری اش هم نمی توانم حاضر شوم و این باعث ناراحتی است. من قدیم ها همیشه همراه با پدرم و برادرم مهدی به ورزشگاه می رفتیم. آن وقت ها من خیلی کوچک بودم و بازی ها در شیرودی برگزار می شد. خانواده ما دیوانه وار استقلالی است. بازی های رضا احدی را یادم می آید. پدرم از احدی خاطره های شنیدنی زیادی دارد که برای ما تعریف می کرد. احدی فوق العاده بود. خدا احدی را رحمت کند و مطمئنا جای او در بهشت کنار حجازی، نوروزی، مظلومی، شیرزادگان، ایرانپاک و همه عزیزانی که از فوتبال ما رفتند، خواهد بود. احدی سن و سالی نداشت که رفت. خدا به خانواده اش صبر بدهد. به خانواده او و همینطور فوتبال ایران تسلیت می گویم.

[b]ویژگی احدی در زمین چه بود؟[/b]

از نظر فنی فوق العاده بود. یک چپ پای تکنیکی و شوت زن.

[b]شما یک بار در مصاحبه ای گفتید که در استقلال طرفدار او بودید و همیشه بازی هایش را پیگیری می کردید.[/b]

بله، من آن موقع ها طرفدار دو نفر بودم. رضا احدی و جعفر مختاری فرد. عاشق بازی این دو بودم. احدی که دیگر بین ما نیست ولی خدا به مختاری فرد و البته همه پیشکوست های ما سلامتی بدهد.

[b]همیشه می گویند تا پیشکوست ها هستند کسی قدرشان را نمی داند ولی تا می روند همه یادشان می افتد که چه بودند و چه شدند.[/b]

همیشه همینطور است. فقط بعد از مرگ نیست، در واقع خیلی از بازیکنان ما وقتی خداحافظی می کنند این اتفاق برایشان می افتد و فراموش می شوند. نگاه کنید چه رفتاری با بازیکنانی که سال ها در عرصه باشگاهی و ملی بازی می کنند، می شود؟ در جام جهانی 2006 با دایی چه کردیم؟ همه می گفتند علی دایی از تیم ملی برود ولی تازه وقتی رفت همه فهمیدند چه اشتباهی کرده اند. هیچکس نمی دانست مثل علی دایی در این فوتبال نمی آید. ما با همه بازیکنان و بزرگان مان همینطور برخورد می کنیم. با مهدوی کیا، کریم باقری و خیلی های دیگر همین برخورد را داشتیم.

[b]گویا بعد از خداحافظی از تیم ملی با خود شما هم یک تماس تلفنی نگرفتند.[/b]

همیشه همینطوری است. این خصلت بد ما ایرانی هاست. امثال احدی در این فوتبال زیاد است. مثل او همین الان زیاد داریم ولی کسی حتی بعد از مرگ آقا رضا، یاد آنها می افتد؟ احدی واقعا غریبانه رفت. تازه این اواخر بود که همه فهمیدیم چه وضعیتی دارد. یک مصاحبه از او خواندم همین چند وقت پیش. گفته بود اشکالی ندارد که ورشکسته شده ام ولی خدا را شکر سلامتی دارم. این جمله واقعا جگر آدم را می سوزاند. واقعا در بهت هستم که چطور در عرض مدت کوتاهی او را از دست دادیم. هنوز کسی باورش نمی شد او روی تخت بیمارستان است که از جمع ما رفت. همه فکر می کردیم او خیلی زود بلند می شود ولی افسوس...

[b]در خارج از ایران با پیشکوست ها چطور برخورد می کنند؟[/b]

همه چیز دقیقا برعکس ایران است. آنجا بازیکن احترام و عزت دارد. تا هر وقتی که دوست داشته باشد می تواند بازی کند. شما الان جان تری را در چلسی ببیند. دارد بازی اش را می کند و کسی به او بی احترامی نمی کند. نمی گوید چرا اینطوری است و آنطوری است. نمی گویند نمی توانی بازی کنی و باید بمیری یا فوتبالیست نیستی. همیشه احترام وجود دارد. او برای تیم ملی انگلیس و چلسی زحمت کشیده به همین خاطر احترامش را نگه می دارند.

[b]ولی در ایران پیشکوست تان در استادیوم حتی یک صندلی ندارند.[/b]

صندلی که هیچ، در استادیوم راهشان هم نمی دهند. من یک مثال بزنم. چنگیز بازیکن بزرگی برای استقلال و تیم ملی بود. همین الان اگر او را از خارج بیاوریم و به آزادی ببریم، شک نکنید نمی گذارند داخل استادیوم برود. کسی نیست که او بشناسد و بداند چه جایگاهی در این فوتبال داشته. شک نکنید برای همه ما فوتبالی ها این اتفاق ها می افتد. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 260 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:47

داماد به عروس خانوم:

+بیا بخور!!!!

-نه دوست ندارم کثیفه!!!!

+یه بار بخور حتما خوشت میاد!!!!

-نه حالم بهم میخوره!!!!

+تموم موهاشو برات زدم!!!!

-نه لیزه دوست ندارم!!!!!

+حداقل آبشو بخور!!!!

-بابا چقدر بگم من کله پاچه دوست ندارم!!!!

تو روح آدم منحرف!!!!

.

.

.

دیروز داشتم با آلتم بازی میکردم!!!!

که یهو کنده شد!!!!

خیلی ترسیده بودم!!!!

بدجوری حول کرده بودم!!!!!

اومدم بچسبونمش سرجاش،،،

که یه چیزی دیدم که خیلی خوشحالم کرد!!!!

یه آلت دیگه!!!!

خداروشکر رو کیبورد 2 تا آلت نصب میکنن!!!

وگرنه نمیدونم باید چیکار میکردم!!!!!

برو گمشو بدبخت منحرف!!!!

.

.

.

-نکن!!!

+میخوام بکنم!!!!

-میگم نکن!!!

+دوست دارم بکنم!!!!

-خب پس حداقل از جلو نکن از پشت بکن!!!!

+نه جلو بهتره!!!!

-به مامورا میگما!!!!!

+تا به اونا بگی من کارم تموم شده!!!!

-جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغ!!!!

-آقا این میخواد گلای جلو باغچه جلو پارکو بکنه!!!

سلامتی هرچی منحرفه صلوات ختم کن!!!!

صلوات دوم رو بلندتر!!!!

.

.

.

جوووووووووووووووووون عجب چیزیه!!!!

خدایی قدم زدن با این کفشای تن تاک حال میده!!!!

دیگه تسبیح و لگد واست کارساز نیست!!!

باید ببندمت به اون تخت!!!!

.

.

.

+18

دمای اتاق من!!!!

هی دنبال این مطال خاک بر سری باش!!

استغفرالله!!!!

.

.

.

18+

یعنی اگه اول کتابامون اینو نوشته بود،،،

الان هممون دکتر و پروفسور بودیم!!!

.

.

.

خایه چیست؟!

چیزی نیست،،،،

یه بچه ی سه سالس که داره خالشو صدا میکنه!!!!

با تسبیح بزنم تو صورتت؟؟

.

.

.

یک شب زیر من بخواب!!!

یک عمر واسه بقیه تعریف کن!!!!

"تبلیغ پتوی گلبافت"

باز که فکر خاک بر سری کردی!!!

تسبیحم فایده نداره اون کمربند من کو؟؟؟

.

.

.

اگه گفتی اون چیه؟؟؟

هرچی پسر بیشتر میبره جلو،،،

دختر بیشتر جیغ میکشه!!!!

بله سوسکه آقای منحرف!!!

.

.

.

اون چیه زن باز میکنه،،،

مرد مجبوره بریزه توش؟؟؟

بله حساب بانکی!!!

امشب بیا مسجد!!! مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 249 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:47

آن شـــب کـه تــو را کــردم...

در گــوشـــه ی ایـــن خـانـه...

از خــواب خــــوشــت بــیدار...

گـــفتم کــه بـــخــور ایــن را...

سرخ است و پر از آب اسـت...

ایــن ســیـب خــودم چــیـدم...

از آن طــــــــــرف دیــــــــــوار...

خـــــوردی و خـــوشت آمـــد...

خــــنـــده بـــه لـــبــت آمـــد...

گــــــفــتی کـــه بـــکن حـالا...

تــــعـریف از ایـــــن دیــــــدار...

یـــــادش همگی خــوش باد...

مــــــیـــدادی و مــــیـکـــردم...

تـــــــــو درس مـــحـــبــت را...

مـــــن گـــوش به ایـــن اقرار...

مــــن عـــاشق و تو عــاشق...

گــــــفــتـــم که بـــــده دادی...

و آنــــــگاه فـــشـــردم مــــن...

دســــتــــان تــــو را ای یــــار...

شـــــــب بود و نــــفهمیــدی...

در پــــــشت تــو بنشســــتم...

تـــــا صــــبـح تــــــو را کـــردم...

هــــــــر لحظـــــه دعـا بسیار...

یــــــک لــــــحظه نفــــهمیدم...

آب آمــــــد و رویــــت ریـــخت...

فــــــنجان چپه شد یــــک دم...

از دســـــت مــــن بیـمــــــــار...

انــــــگــشـــــت خــــود آوردم...

کــــــردم هــــمـگی سیـخش...

تـــــــا بــهر تــــــو برچـــینـــم...

یــــــک شــــاخــه گل تبــــدار...

در دســــــت تــــو نـــسپــرده...

تــــــــــــــــو داد زدی ای وای...

گــــفتی کـــــه بکـــش بیرون...

از نــــــاخن مــــــن این خـــار...

چــــــون پـــــرده به بالا رفـت...

تـــــــــــــــــــو داد زدی در دم...

بیــرون همه روشن هــســت...

از نــــــــــــور چــــــراغ انـــگار...

گــــــفـتــم کـــــه برو آنــــــور...

بــــــرگرد و بــــــکش پــــایین...

از پـــــنــــجـــره آن پـــــــــرده...

کـــــــــین نــــــور ندهــــد آزار...

آن شــــــب شب خـــوبی بود...

هـــــی کــردم و هــــی دادی...

مــــــن گــــریــــه بــرای تـــــو...

تــــــــو عــــشق به این دلـدار...

.

.

.

وای بر منحرفان!!!

شعر هنری!!! مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 3515 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:47




به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، دکتر حبیب خسروشاهی، رییس پژوهشکده نجوم پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و علیرضا ملایی‌نژاد، دانشجوی دکتری نجوم پژوهشگاه و همکارانشان موفق به ارایه روشی نوین در آشکارسازی ساختار میله‌ای شکل در برخی از کهکشان‌های مارپیچی شدند که بر اساس شبیه‌سازی های پیشرفته عددی این مولفه ستاره‌ای میله‌ای در مرکز کهکشان های دیسکی با انتقال گاز و ستاره از بخش‌های بیرونی کهکشان به بخش‌های مرکزی و تغییر در نحوه توزیع تکانه در کهکشان‌ها نقش مؤثری در شکل‌گیری بالج کهکشان و تغییر ساختار دیسک کهکشان ایفا می‌کند.
این محققان با استفاده از طیف نگاری IFU توسط طیف‌نگار سارون بر روی تلسکوپ ۴/۲ متری ویلیام هرشل و رصدهای اپتیکی تلسکوپUKIRT در موناکیا و مجموعه‌ای از شبیه‌سازی های عددی روشی ارایه کرده که بر اساس آن امکان تشخیص ساختارهای میله‌ای شکل ستاره ای و همچنین توجیه رفتار خاص در الگوی سرعت این کهکشان‌ها فراهم می‌شود.
در این روش با استفاده از تکنیک طیف‌نگاری سه بعدی و بررسی نحوه توزیع فضایی مولفه‌های سرعت در چندین کهکشان دیسکی امکان آشکارسازی و تفکیک سینماتیکی مولفه های گوناگون ستاره‌ای در کهکشان نظیر میله ستاره‌ای دیسک داخلی و بالج کهکشان میسر شده است.
نتایج این تحقیقات در شماره ۴۵۶ نشریه MNRAS به چاپ رسیده است.


منبع : ایسنا
مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 253 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 19:38